Friday, October 15, 2010

.rumah oh rumah.

cantik kan kan kan? ini baru sikit. tapi, ini je gambar yang aku ada sebenarnya. hehe. gambar curi. tapi, tapi saya curi sebab cantik sangat! saya suka sangat rumah yang ada banyak mirror-mirror on the wall. dan saya dah cakap dah awal-awal dengan encik husaband kesayangan saya. bilik saya sekarang pun ada dua cermin. suka sangat tengok cermin even saya tak berapa nak cantik la kan. ;p

sumpah tak sabar gila nak mendeco-deco rumah. bila nak dapat kunci ni? haih. nak rasa kemas rumah sendiri, sebab selalu kemas rumah orang je kan. nak masak di rumah sendiri, mencuci pakaian di rumah sendiri dan semuanya buat dirumah sendiri. wah, macam seronok je kan? hehe. sangat tak sabar!

5 comments:

kerist3rbang said...

citerase kite same la pn zera...hahah..sy nk y ade cermin n minimalis..xmo serabut2..so, da de umah sndri ke?

zeera said...

coming soon, tgh tunggu dapat kunci. tu yg tak sabar tu. ngee~

s.h.a.z.a said...

zra!!! tu ke umah ko??really?? chantek sgt2! honestly...aku sukeeeeeeeeee!

MISKOMET said...

babe..umh ko beli kt ne..hehe..leh la after dis..lepaking kt umh ko kn

zeera said...

dot: hoi hoi hoi, nanti dulu. kau tak baca ye? kau cuma tgk gambar je ke? bukan rumah aku la yang oi. haih. tunggu rumah aku k? tp tak secantik ni kot. teehee. ;p

ninie: dekat taman sepakat indah. rumah eyna yg dulu tuh, pastu kau terus lg. heheh. aku aku roger k bila dah pindah. tapi lambat lagi lah! benci aku.

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio