Thursday, July 1, 2010

.honeymoon lagi.

wah, suka hati nak pergi honeymoon kan? huhu. selama ni, tak pernah pun berangan nak pergi honeymoon oversea. under the sea pun tak pernah. haha. dan kebetulan, aku kepingin banget mahu ke indon, lagi-lagi ke Bandung. syurga shopping kan orang bilang? sana tempatnya penuh textile. ha, orang indon pun speaking tahu? hee. khamis ini kami akan ke Jakarta dan Bandung. sangat suka hati. bila ada duit lebih lagi, mahu fly ke tempat yang lain pula insyaAllah. :)

aku ni naik kapal terbang pun tak pernah. kesian kan? sobsob. sedih sekejap. imran pula, teruja ada pasport sendiri. hehe. mula-mula ingat nak follow family aku pergi surabaya, tapi reliance travel takde package ke sana. so kami proceed je dengan package ke Jakarta. sebab dari awal pun dah plan dan tanya-tanya pasal package ke indon. mereka sarankan juga ke Bangkok, tapi aku tak berapa nak teruja la ke Bangkok. Bali pun tak berapa sangat. kalau setakat nak tengok pantai, lepas kahwin hari tu kami dah ke Cherating, kemudian ke Langkawi. tapi kali ini ke Jakarta, hanya kami berdua. ini baru betul honeymoon kan? hehe. suka, suka! seperti biasa, mahu senyum lebar-lebar! :D

pasport kami. :D

itinerary ticket. :)

duit-duit! ;)

beg-beg, mak kata jangan bawak banyak-banyak baju. nanti kat sana confirm beli baju lagi. tapi baru beli baru baru hari tu, mestilah kena bawa kan? heheh.






BYE! nak pergi mandi dan berangkat ke airport. salam satu Malaysia. ;)

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio