Friday, June 18, 2010

.belajar menaip.

hari ini patutnya saya mahu cerita tentang contact lens free, tapi saya tak bawa cable pula. maka lain masa lah saya update.

cerita untuk hari ini adalah belajar menaip secara pantas. hehe. dulu, masa nak ambil exam tak pula aku beria belajar/praktis menaip kan. tapi exam menaip tu untuk kerani. aku ni pa yang tak bertauliah. maka kita ada exam trengkas. menulis short hand (long hand je semua buat kot) dan menaip semula rencana tersebut. dan cabarannya kita mesti menepati masa dan faham short hand kita sendiri. seronok gak buat exam tu. hehe. masa menaip tu, dengar bunyi taipan je bertalu-talu. huhu. pengalaman semua tu kan.

hari ini saya menaip banyak dan jari-jemari pantas menaip sambil mata mengerling ke atas dan ke bawah. naik juling doh. hee. ke bawah sebab perlu tengok keyboard, ke atas untuk tengok screen. tapi ada je orang yang pro tak payah tengok keyboard da. saya masih perlu melihatnya. hehe. belum cukup pro lagi untuk menaip dengan tidak melihat screen lagi. hehe. anda pula bagaimana?

*yeay, esok cuti! mari join senyum lebar-lebar. ;D

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio