Monday, June 28, 2010

.lens free :).

yeay, contact lens free! sudah lama tertunggak. baca dalam belog kak moon suatu masa dahulu. then try jawab. tapi tak la mengharap sangat pun. tiba-tiba encik suami cakap, "ini surat honey, dapat voucher free". then i baca lalu tanya, "eh, tak dapat lens free ke?" encik suami membalas, "tak pun, ini je dia bagi". maka saya pun menjawab, "oh" dengan nada sedih. tiba-tiba rasa macam tak puas hati. tengok balik dalam sampul surat ada sebelah je lens. aik, mana lagi satu? bila tanya encik suami, dia jawab tak tahu. tanya bukak di mana, dia bilang di dalam kereta. so saya pun bergegas ke bawah, ambil kunci kereta lalu keluar rumah sambil mata memamndang ke bawah. dan, "haaa, ni dia!" haha. suka hati bila jumpa lagi sebelah. tapi macam pelik je bila pakai. kak june (biras saya) pun tegur. sebab selalu saya pakai yang clear sahaja. so no one notice pun kalau saya tidak bilang. hehe. tapi terima kasih sebab bagi saya lens free! :D

ini voucher free.. :)

a pair of lens for me.. :)

ini dia si pucat dengan memakai lens barunya, sedikit pelik bila tengok face to face. haha. ;p

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio