Wednesday, December 12, 2012

.i missed.

i missed..

i missed the old friendship.

dari sekolah hingga kini.

aku tau sekarang semua dah berkeluarga, kalau takpun semua dah bizi dengan life masing-masing. apa yang tinggal? memang perasaan kawan itu tetap ada tapi dah lain. perasan tak? ke perasaan aku sorang je? :(

sekolah. yang tak rapat pun still boleh tegur. itu biasa. within facebook. semua pun boleh je kan? depan-depan? mungkin jadi kaku? tak siapa tahu.

PLKN. mati begitu sahaja. the end.

matrik? eyna musa. ninie malek. thank for being there even rarely meeting you guys. sorang lagi? biarlah dia dengan dunia dia. yang penting semua sudah berkeluarga. ninie malek, kau je takde anak lagi. make it fast. haha.

KPM. fera and shida. still the best. tapi... kalian saja yang sudah kan mungkin?

UKM. officemates? semua bermuka-muka. cakap belakang. its a fact. setuju tak? ada juga yang betul-betul baik. but depan-depan semua baik. bosan ah. haha. luar UKM? a few people only yang kenal aku. baik dengan aku. mungkin aku baru setahun jagung di sini.

realitinya. aku lebih selesa dengan adik-adik. family sendiri. dan yang paling penting suami sendiri. family first. kalau tak dahulukan family kau tiada di dunia ini mungkin.

buat suami, terima kasih atas segalanya. kau tetap ada di sisi no matter what.

tapi...aku masih rindu. rindu tentang sesuatu. like something is missing.

dan cemburu terhadap orang lain. tentang persahabatan orang lain. mungkin orang lain masih kuat dan utuh. kenapa aku tidak begitu? ke aku je yang rasa begitu? mungkin aku yang bermasalah? mungkin. but i still missed you.

1 comments:

MISKOMET said...

sy rindu awk jgk..huhu..and, tgh berusaha keras ni. hahaha :p

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio