Thursday, September 29, 2011

.kesayangan hamba.

dulu bertiga, kini berdua. dan perlu diasingkan. sebab yang seekor ni asik duk mengejar, membuli dan menggigit. GRRR. sedih mengenangkan si garang yang mati. merah-merah badan dia digigit oleh gi gemuk (dulu gemuk, sekarang dah kurus sebab ligat sangat) kaki belakang pun macam luka. rasa kesian sangat sampai mak suruh letak minyak gamat. hehe. comel je my mum. tapi malangnya, esok pagi dia sudah tidak bernyawa. sumpah aku menangis teresak-esak. aku ni dah la jenis kalau sayang, sayanggggg sangat. tapi kalau dia hidup akan lebih terseksa, maka aku redha ia pergi. semoga kau tenang T_T

tinggal lah mereka berdua dan hidup berasingan. nasib baik aku memang ada dua sangkar. kumpul aksesori konon. hehe.

ini si gemuk yang garang. dulu gemuk, sekarang dah kurus dan jahat ye, haih. sangap nak mengawan ke yang kamu g buli kawan sampai mati kenapaaa? *sigh.

makan nombor satu. paling suka tengok dia makan kacang. sumbat terus dalam mulut dan cari lagi kot-kot aku nak bagi lagi. comel!

AKSI PANAS!




ini si kelabu. dulu kecik gila dan comel. bulu dia lain dari yang dua ekor ini. sekarang dah gemuk gila. paling senang nak tangkap dan tak lasak sangat bila kena pegang dan main-main dengan dia.

suka menyorok.

masih belajar menaiki bendalah ini.

gemuk kannnn?



ini si garang yang telah kembali ke rahmatullah. hehe. semoga kau tenang di sana sayangkuu <3

dia macam mati dalam tidur :'(

ini masa dia tengah sakit. baru lepas kena gigit. sebenarnya dah lama dorang memekak dalam sangkar. tapi dulu dia ni memang suka orang macam main geli-geli gitu. tak sangka yang si gemuk dah jadi garang gigit dia sampai luka-luka. masa lepas kena gigit tu dia tak bangun pun dari terlentang. kesian sangat. aku yang angkat dia bawa ke luar. nafas dia pun tercungap-cungap. oh sumpah sedih, kesian dan rasa bersalah sangat sebab biar je selama ni. sorry sayang :(



ini salah satu kesayangan saya juga. aunty zeera rinduuuuuu sangat dengan si keletah ini.

amsyar wafiq a.k.a abang <3

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio