Wednesday, June 8, 2011

.stress & makan.

perasaan tidak senang ini sangat senang hinggap kat perasaan aku ni tau. benci la. haish.

dengan tiba-tiba je aku boleh jadi diam sebab bengang (plus muka mencuka). bila diam means aku berfikir dan merungut-rungut dalam hati. aku sorang je tahu apa yang aku rasa. malas nak heboh-heboh kat orang. bukan orang faham pun kan? kalau faham pun nanti g heboh kat orang lain. dalam erti kata lain suka menyampai. kalau sampaikan benda betul takpe. ini nanti orang tu pula yang tak pasal-pasal benci aku sebab mulut longkang kau. lantak la nak benci pun. ada aku kesah? (pesen jambu) serik dengan orang begini. bersepah kan? grr.

bila aku stress, mula la nak membeli-belah. -.-

tapi aku nak merungut pasal orang yang suka membazir. dia tak pernah keluar duit dia. manja. apa nak semua dapat. so kalau kikis duit orang lain pun tak rasa bersalah. kalau pasal makan minta itu ini tapi makan sampai habis aku tak kisah lagi. ini jenis makan dua tiga suap then taknak terus buang. macam mana nak sound? atau dalam bahasa baik "tegur". kau bukan budak umur 7, 8 tahun nak marah-marah. tak boleh fikir ke? hish. GERAM!

2 comments:

Sara said...

’(*v*)’..//”

NABIHA MOHD MASHUT said...

Tu namanya org tak sedar dek untung
ish3.. Entah apa2 aja org jenis zaman sekrang ni ye..

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio