Monday, December 20, 2010

.gila bergambar.

pagi-pagi lagi saya telah di paksa-rela untuk bangun dan "berpotongshoot". al-maklumlah semangat masih menebal di dada, maka rajin la kan untuk snap-snap.

lokasi pertama: taman tasik cempaka.

find me. HAHA.

menguap, mengantuk betul doh -.-

eh, dia ke? ;p

senyum :)

model kereta. hot tak? HAHA.

lokasi kedua: pullman putrajaya - bersama adik-adik tersayang.

sumpah cantik! :D

mereka adik-adik saya.

sesi pertapaan. kreatif kan kami dan cameraman? amatur je pun. kamera pun kecik je. edit color je ni. kamera cikai kan, maka kena la edit supaya nampak lagi cantik. yang penting kerjasama! :)

ilovethisone, damnmuch!

pelakon terhebat!

<3

:)

pantai buatan manusia.

jambatan putrajaya.

hari kedua: ahad - putrajaya again.



then ke dengkil - kenduri rumah pengantin.

bersama-sama kawan dan si dia. :)

the bride and the groom.

malam: putajaya lagi. nak tengok narnia!

kita makan dulu! tapi tak sedap pun -.-

comel kan? patung tu la. ;p

banyak lagi, tapi letih dah nak upload. hihi. seronok sangat. dan hadiah anniversary untuk si dia dah beli (saya punya syer sikit je). hadiah saya postpone bulan depan, sebab bulan ni nak kesana-kemari. semua perlukan duit. takpe, saya cuba untuk sabar. senyum. :))

1 comments:

My Story said...

AWESOME xD

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio