Monday, May 26, 2014

.poney warehouse.

mama kamu ni Aaris, kalau dengar warehouse je mula tak keruan. haha. dapat whatsapp dari kawan aku tanya p tak warehouse poney pasai dia nak kirim blanket rm5. gila tak terbeliak mata aku? poney kan brand mahai. so macam peghak sikit la kan bila ada warehouse. plus dah nama pun warehouse so mesti la stock lama. ada juga stock baru (tak berapa nak baru la tapi mahai sikit). 

tapi kan, takdo la mughah sangat pun. ada yang 70% tu murah la. round neck jadi berbelas gitu. aku beli baju baby lagi -________-" tapi kali ni amik saiz besaq. short dengan tshirt ambil saiz 6-12m. pastu amik jeans dengan 2 lai tshirt 12-18m. Aaris pun muat jeans tu. biasalah, kaki katik macam mama. badan panjang. hehe. pastu amik satu set baju aaris rm19 ja. yang lain tak berkenan design dia. siapa kalau ada anak perempuan memang syiok. berlambak baju. benci. pastu kalau ada anak yang saiz 9-12y tu banyak pilihan murah-murah. beli semua ni pun dah rm180. tambah baju makdeq dengan acu. tapi sebenarnya memang save banyak pun. cuma tak puas hati sebab rasa macam ambil banyak tapi rupanya sikit je? :p sebab aku pernah g fos punya warehouse dapat berlambak baju bila bayar lah rm100++ je? ha gitu. sememangnya baju budak memang mahal kan? redha je la. pastu makdeq kata "kau baby, belum keluar lagi baju yang berlambak. bila nak keluar ni?" muahaha.


siapa tak p lagi boleh la p kalau nak tengok-tengok. aku g dengan bella and wawa. sebab imran ada job, so penat. duduk rumah je la. tidur sambil jaga aaris. hihi. baju kurung atas bunga-bunga tu rm19 je. menangis tengok. kain pun sedap. macam viscose gitu. yih, benci. dah la masa ni sesat. waze bodo. silap bagi instruction. dah la kat simpang tu macam sesak sikit. pastu guna map kecik dalam gambar ni je. seb baik nampak bendera merah poney ni.


si acu dengan makdeq beli baju tidoq la apa lagi. aku pun rembat selai. saiz xl. hihi. kat sacc mall pun ado. tapi aku g yang dekat sri kembangan tu je.

wishlist mama nak beli handbag mahai raya ni. tapi fikir sepuluh juta kali sebab sayang duit. plus ingat nak beli lagi satu stroller. lagi? untuk aaris kononnya. hihi. kbai. tu je nak cerita :p

bila baby nak keluar ni? hari-hari tanya pada perut sendiri.

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio