Wednesday, October 10, 2012

.keluarga bahagia.

nak kuik apdet je sebenarnya ni. sebab lama tak tempek kat belog gambar aku dan lain-lain. asyik gambar anak je kan. orang ada anak. sorang pula tu, so excited terlebih-lebih. kalau ada anak puang lepas ni aku tak tau gane excitednye aku. haha. bakpe aku cakap ganung ni? maklumlah aku nak g ganung ngang keluarga bahagia aku. mu nok ikuk ke? :p
*sila baca dengan intonasi orang ganung yew*


 first family portrait together. I love you both equally so far. HAHA


ini masa mama shopping at Alamanda. baba jaga anak. thanks ba :)


 ini masa mama tengah tunggu turn nak tukar ipon baru sebab the previous fon gila. padahal beli baru hokey. nasib baik under warranty, yeay :))


 our 1st Raya bersama. but kaler tak berapa nak sama. baju Aaris beli and lupa bawa baju baba for sample. so end up ini jadinya. takpe, try better next time. hee :D


 mama baba PERLU baju sama or seakan-akan. Aaris? tak banyak baju lagi sebab baby limited choices of baju lah kan? so sad.


 started of ruam susu and still ada lagi. but getting better. insyaAllah. bila dah sembuh mama buat satu entri nanti. haha.


 I love you sayang :')


 as usual, Aaris mesti lari tema sedikit. haha. I love this one ;)


 yeay, mama sama dengan Aaris!


 going out with maktok and ayah tok for wedding. baba work, so kami jalan-jalan pergi Bora Asmara sampai sesat-sesat lepas tu pergi IKEA. tapi tak makan meatball pun :(


mereka yang banyak berjasa pada diri ini. kini, aku hanya mampu memberi cucu sebagai penyambung zuriat keluarga kita. semoga kita sekeluarga dipanjangkan umur dengan kesihatan yang baik. dan semoga keluarga kita aman damai bahagia sentiasa. amin.

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio