Monday, October 31, 2011

.dialog comel.

dialog chomel with abang acor/amsyar wafiq. kadang-kadang geram je dengan keletah si budak ni.


situasi 1:
amsyar: tak mau kawan uncle!
uncle: tak mau kawan? dengan uncle takmau kawan, dengan ummi takmau kawan, babah pun taknak kawan, habis abang nak kawan dengan siapa?
amsyar: aunty zeera
aunty zeera: :')

situasi 2:
amsyar: aunty zeera, jom.
aunty zeera: g mana?
amsyar: jom baring (sambil pegang botol susu)
ummi amsyar: dia nak baring dengan kau macam tadi laa. he he

situasi 3:
aunty zeera: *sedang cakap dengan uncle dan terkeluar perkataan "kau".
amsyar: woi, tak baik cakap kau, nanti Allah marah.
*amsyar memang suka cakap woi sambil buat muka comel <3

situasi 4:
uncle: babai, uncle nak balik dah ni.
amsyar: esok uncle datang rumah abang lagi ek?

situasi 5:
aunty zeera: babai abang.
amsyar: bai *sambil lambai-lambai tangan.
aunty zeera: muax sambil flying kish.
amsyar: *ikut sama.
aunty zeera: i leb u.
amsyar: i leb u.

situasi 6:
uncle: *tekan alarm kereta dan kereta bercakap.
amsyar: uncle, kereta cakap apa? (tiap kali berbunyi, tiap kali juga la bertanya).

siatuasi 7:
amsyar: tak nak kawan.
aunty zeera: tak nak kawan? tak nak kawan tak boleh ikut aunty keluar dengan uncle. kan uncle?
amsyar: nak! salam balik (sambil tarik tangan) mintak maaf.

situasi 8:
tok abah: tengok, atok potong rambut pendek.
amsyar: tak kesah (sambil buat muncung)


dari sabtu lagi badan amsyar dah suam-suam je panasnya tapi tetap aktif walaupun tidak berlari-lari seperti selalu. ahad bintik-bintik merah dah keluar di petang hari. hari ini amsyar dah dah kena campak/cacar kata umminya. sian abang acor. moga cepat sembuh!


acor with ammar si boolat!

style sekarang bila bergambar. mana belajar tah?

1 comments:

~ashikinZainurdin~ said...

anak buah ko ek... mcm petah je berkate2.... bijak budak nihhh

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio