Wednesday, July 6, 2011

.entry suka-duka ;).

aku ni seorang yang percaya pada Hukum Allah, Hukum Karma dan hidup ini ibarat roda yang kadang kala kita di atas dan kadang kala kita dibawah. so setiap apa yang kita lakukan baik atau jahat pasti akan dapat pembalasannya. lagi-lagi kalau kita buat jahat la kan. so kau mungkin akan dapat pembalasanNya.

just wait and see.

dan aku tak payah nak stalked page orang untuk tahu segalanya. malas nak sibuk dan balas segalanya balik. Allah maha adil. tapi masih ada segelintir orang yang perasan aku cakap pasal dia? kenapa entah? di alam maya mereka nampak kuat dan hebat memperkatakan keburukan orang lain yang entah benar atau tidak. sampai orang luar yang tidak berkenaan percaya dengan kata mereka tanpa mendengar justifikasi orang yang mereka perkatakan itu. tapi hakikatnya benarkah mereka itu BERANI? haha. sebab apa aku ketawa? sebab teringat perkara yang menggelikan hati ini tentang si dia. tidaklah hebat sangat dan mungkin lebih cantik jika dipanggil seperti penakut? atau seperti tikus nampak kucing? hoho. biarlah, biarlah masa menentukan segalanya. Allah tahu setiap apa yang terjadi dan biar Allah sahaja yang balas budi pekerti si dia ini.

akan tetapi, buat kalian yang jauh dimata aku kini sangat bahagia dan amat disayangi oleh SUAMI tercinta, keluarga dan rakan-rakan tersayang. SUAMI yang sentiasa berkata dia akan sentiasa ada disisi aku.
kau ada? :p

hidup ini sudah cukup dengan adanya rumah, pekerjaan yang baik, kereta untuk kemana-mana tanpa menyusahkan orang lain, dan keluarga yang bahagia. insyaAllah. semoga kami sentiasa dalam lindunganNya. Amin.

3 comments:

Zaza Zafran said...

biar je org mcm tu janji kita tahu kita macamna..zaza pon dah besa terkena mcm tu just ignore je org mcm tu..

♥ FeRra ♥ said...

terbaek entry nie yang. hahahahaha! KAU ADA ?? ADA ?? cnfrm xd an.hehehe love u dear. so muchhhh!!! :))

drop by : feera

zeera said...

zaza: kann? rasanya orang macam ni sentiasa ada. so beware ;)

fera: ada or tak, AAK! haha. sambil goyang buntut. :p love you moreeee darl. happy always! :)

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio