Tuesday, July 23, 2013

.minta dijauhkan.

tadi borak dengan kawan pasal budak yang meninggal dalam kereta tu. kesiannnnnnnnnn sangat kan? T.T


aku paling tak boleh bayang betapa dia terseksanya dalam kereta tu, menangis meronta-ronta. alahai sebaknya bila fikir semua tu. aku ni yang anak melecet kat celah kangkang pun dah sedih. tsk tsk. Ya Allah, jauhilah aku dari kelalaian dan kecuaian semua ini. amin. mungkin ada hikmah Aaris asik nangis-nangis bila duduk car seat kan. tapi bila aku dengan dia je memang aku akan biar je dia dalam tu but cuba untuk tidak bagi dia nangis lah. ada kawan aku jenis biar je nangis (hati kering) and sampai satu masa dia dah biasa then tak nangis dah.


aku yang rasa trauma dan fobia bagi pihak mak/pak budak tu. yelah, melahirkan bukan senang. alahai, bergolok bergadai nak melahirkan tu kan. toksah cerita yang kena bedah segala.


cuma mau aku bilang disini, kalian ya ibu dan bapak sekalian. harus waspada dengan lebih. jangan sampei anak hilang, atau jadinya kes begini lagi. ya ampun, enggak ada siapapun yang sanggup anaknya jadi begitu. tiada siapapun yang enggak sayang pada darah dagingnya sendiri bukan? semoga ambil iktibar.


tetiba rasa bersalah sebab tangan laju je bila Aaris payah nau nak pakaikan pampers. alahaiii, mama is owez wove you sayang :*

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio