Wednesday, March 13, 2013

.cemburu baik.

cemburu, siapa yang tak pernah cemburu? tapi ada dua jenis cemburu; cemburu baik atau cemburu tak baik.

aku pun pernah ada dua-dua rasa cemburu ni. tapi sekarang, aku cemburu baik pada orang-orang yang berniaga online dan dah berjaya. siap ada butik sendiri and so on. sumpah jeles. kan?

aku pernah konon-konon nak jadi blogger tegar, tak menjadi. nak menjadi tukang jahit, tak juga menjadi. sebab? satu malas nak update belog setiap hari, setiap saat. haha. menjahit pula, kena praktis selalu sedangkan aku jahit baju adik aku time raya je. dan aku malas potong kain. juga takut tersilap, ha payoh pulak kang? tsk tsk.

la ni, aku betul-betul nekad. dedulu aku ada gak niaga tudung awning. tapi tu lah, semangat dop penuh di dada. tapi niaga baju ni aku nak wat bebetul. tapi nak slowly even incik suami bebel dop promote ke? masalahnya aku dah invite, kalau orang tak nak like tak kan nak paksa? nanti orang menyampah pulak kan? dan aku tahu, orang memang ramai menyampah dengan aku kan? aku kan anti sosial. haha. takpelah, aku percaya rezeki tu Allah yang tentukan. bukan kamu yang dengki, iri hati dan benci pada aku. dulu mungkin aku pun ada perasaan macam ni, tapi kan lebih baik kita memaafkan orang lain? ewah, ye ke ni? macam tak caya je? insyaAllah :')

dan ribuan terima kasih pada yang telah menyokong Dunia Gadget. macam-macam soalan yang perlu dijawab dengan sabar. dan sedaya upaya memenuhi permintaan customer. yelah, hand phone korang tak sama macam aku ye dop? kalau aku mesti nak pink, hello kitty, yang comel-comel. bila takde orang nak beli aku pakai sendiri. wakaka. dan siapa-siapa yang rasa gilakan shopping online contohnya baju-baju silalah kiranya sudi like page aku pulak di Rainsbow's Collection. jasa baik anda amat dihargai. terima kasih in advanced. tanpa anda kami tiada apa. ewah :p

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio