Tuesday, April 3, 2012

.takuttttttt.

ohemgeee! takutnya. takut pasai pa?

pasai ramai kawan-kawan saya due lambat lagi dah selamat deliver a week before. but at the same time, saya teruja! nowadays baby sangat aktif, sampai semput saya. nak tidur pun kena bermain kata-kata, "jom tidur baby, esok mama kerja ni. nanti kita sambung main lagi" bangun buang air tok sah cerita. tidur berpeluh-peluh itu dah jadi kebiasaan. bukan pakai baju tebal mana pun, cukup sekadar sepentot plus tshirt atau sleeveless. haha. after 36 weeks nanti ingat nak pindah rumah mak. senang sikit kan, lagipun mil dan mak aku sendiri dah pesan. if anything happen masa imran kerja malam ada orang yang boleh tengok-tengok aku kan. tetiba seriauuu!

dan cakap pasai anak ni, mesti nama anak menjadi rebutan (ececewah) para ibubapa. dan mestilah (bagi aku la) mempunyai makna yang baik. tapi kalau tanya siapa nama bakal anak aku, sorry la aku nak jawab. sebab dengan mak pak kami pun kami tak bitau. hihi. aku dengan incik somi ja tau :) tapi aku ada juga bagitahu ke mak aku pilihan incik somi yang di reject. haha. maaf incik somi. saya pun ada syer dengan anak ini kan, maka kena capai kata sepakat. macam ada yang aku pilih dia takmau, so aku bersungguh cari nama lain sehingga mencapai kata sepakat membawa berkat ;) *tak sabar tunggu kamu lahir sayang <3

tadi pula cerita pasai deliver baby masing-masing, macam-macam cerita keluar dan boleh buat aku takut dan try imagine macam mana nanti time aku ye? :S bila masuk part suami punya experience lagi hebat klimaks di situ. haha. tunggu nanti incik somi pula bercerita ke kawan-kawan dia tentang pengalaman dia. *wink!

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio