Thursday, March 1, 2012

.kegilaanku nowadays.

mempersembahkan, bakal parents. believe it or not?
BELIEVE IT! :p

masa ni makan kat JCO Donuts and Coffee, Jusco Balakong. pestime makan sini. tu pun lepak lepas tengok fiena and tunggu maghrib masuk. surau pun sebelah ja, so lepak lelama sambil gedik men tetangkap gamba dedua. haha.

kegilaanku nowadays ;')

yang di rumah mak baru ada baby wipes, bedak, shampoo, baby's oil, shower cream, cotton buds, bottles Avent, Breast Pump Avent, towels, baby's tub, bedding set, baby's tight, dan baju-baju. baju-baju harus ditambah lagi sebab aku rasa macam tak penuh almari. haha.

di rumah in law ada pampers, kusyen keselesaan baby konon (request from baba kau dik, layan ja) berus pembersih botol Avent, liquid cleanser yang mahai (tertipu dengan harganya yang diberitahu secara lisan, nasib baik dapat free gift bottle Pigeon), bip comel, dan blanket.

di rumah saya ada car seat baby, blossom sit me up dan baby wipes for hand and face.

rasanya macam itu sahaja yang ada. baby cot, almari checklist selepas pantang. stroller mil mahu sponsor, wah gitu. thank you mak, tapi nanti kita beli sesama eh? (aku kan cerewet :p) but kadang-kadang bila jalan-jalan rasa macam semua benda nak beli. last week ja 3 hari berturut-turut aku ajak incik somi g beli barang baby dan di tempat yang berlainan. haha. aku memang suka menghabiskan duit secepat mungkin.

did i missed anything to buy for baby's stuff?

misi untuk mengemas bilik dan susun atur di dalam bilik akan dimulakan pada minggu ini di rumah bondaku tanpa incik somi. chaiyok!

mama's thingy akan dibeli pada bulan Mac :)

ada tokoh jadi baba kah?

tak sabar nak tengok kamu membesar seperti ini sayangku <3

2 comments:

CikShidot said...

Beb. pic im yg 1st tu the latest ke?? kalau btl, die nampak sedikit kurus kot ! tak sia sia pegi bersukan malam malam :D

zeera said...

muka je kurus kot? tengok tang perut tu ha. ado malam :p

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio