Tuesday, January 3, 2012

.the day of us.

24 Disember yang lalu, my ex-classmate masa di Kolej dulu selamat menikahi pasangannya. mereka ini, dua-dua classmate aku dulu. mula-mula usik-usik, last sem cintan-cintun dan akhirnya selamat melangsungkan ikatan yang sah dan halal. dua-dua comel, cantik dan sama padan. paling hebat di usik la kan. pengantin lelaki terkenal dengan kesengalan yang tak berkesudahan. geng DBS Section 2 memang havoc dan sengal. hihi.

kawan-kawan yang lain pagi-pagi lagi dah ke Seremban untuk tengok Fit & Atiq nikah. aku lewat sikit sebab incik somi kerja malam and baru balik on the morning. dalam jam 11am kami pun bergerak dan malangnya jalan jammed gila. konon nak ikut Tol Senawang kan, menyesal tak sudah incik somi sebab tak ikut Highway LEKAS. selamat sampai ke Seremban jam 2pm. berejam dalam kereta kann? *mula-mula incik somi kata kenapa kena gerak awal sangat? kalau gerak lewat tak tau sampai jam berapa tah?

sampai-sampai terus makan! HAHA. sementara menunggu kawan-kawan yang lain menunggu untuk mengiringi pengantin.

ATIQWIRDAS KAMARUDDIN.
cantik sangat baju kau with the manik's!

I missed it :'(

tu dia pengantin dah mai. berlari incik somi g tangkap gambar pengantin :)

mak buyung baru selesai makan dan seronok amat berjumpa teman yang dirindui!

si anak dara dan mak buyung in the middle

best friend before and still

dear Shida, Fera dan Nora;
kenapa orang selalu laga-lagakan kita?
kenapa orang selalu dengki dengan kita?
kita sudah membazir bertahun-tahun dan menyimpan dendam kesumat yang tidak berkesudahan for nothing. sedar enggak? nasib baik kami masih punya hati dan sedar semua itu sudah berlalu dan patut berlalu. kemaafan yang terindah barangkali. semoga ikatan ini sentiasa berterusan 'till Jannah :')

di pintu gerbang, mahligai syahdu :p

ex-MPCB. hehe. ada yang berlainan course tetapi kami semua satu Kolej! rindu saat belajar plus banyak main sebenarnya. haha.

puas bergambar bersama pengantin kami bertolak ke rumah Cik Fera, mereka perlu menukar pakaian untuk berjimba-jimba ke pusat membeli-belah hingga lewat malam :p kami ke Seremban Parade dan berkaraoke selama 2jam. then pergi makan di Burger Ijan (famous di Seremban) kemudian balik ke Sangkar masing-masing. seronok sungguh hari itu. ingin ku ulang semula detik kegembiraan yang di rasai di lain hari. see you again guys! <3

4 comments:

♥ FeRra ♥ said...

yeah ! kemaafan yg terindah. dan org yg melagakan tu dengki dgn kekuatan persahabtan kite . btw ! rindu nk pillow talk ! ri tu x puas. heee :)

zeera said...

mana pernah puas jumpa korang weh -__________-

CikShidot said...

entah kenapa rasa sedih :')
bukan sorg tapi ramai yg dengki dengan persahabatan kita. kalau dah mmg takdir sampai ke jannah hubungan ini, tiada apa yg dapat melawannya. insyaAllah.

zeera said...

tetiba rasa nak nyanyi lagu Maher Zain, InsyaAllah :)

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio