Thursday, January 12, 2012

.blue and red.

almost 6 months baby berada dalam perut mama.

dan kini dah start buat research, tanya pada para ibu or tanya pada orang yang dah berpengalaman about everythings. even aku rasa bulan 5 tu macam lama lagi, tapi kadang-kadang rasa macam eh nak dah dekat pula kan? so checklist baby dah mula di "revised" balik. highlight mana yang penting untuk di beli dahulu.

bila dapat tahu stroller + car seat sales di ModeKidsHouse, Seri Bangi kami pun tidak melepaskan peluang untuk turut serta melihat sendiri keadaanya bagaimana. dan akhirnya mencapai kata sepakat untuk membeli car seat untuk si kecil. kenapa tak beli stroller sekali? sebab cash in hand tak cukup, HAHA. memang incik somi tak nak beli stroller pada awal kelahiran katanya. dan mak aku pun kata buat apa baby lagi nak beli stroller? okay, okay tenang kalian semua :p

then i found this!

Ya Allah, memang sumpah comel *tak malu puji baju baby sendiri :p baju ni dalam gambar nampak besar, but sebenarnya kecik je. ini pun aku beli for 6 months punya. kalau newborn punya ada lebih pilihan tapi saiz dia besar sikit dari tapak tangan aku je. so kalau beli macam membazir pula kan? konon-konon budget anak kau besar la nanti? HAHA. dan ini je yang ada untuk saiz 6 months. yang kuning dan ada gambar monkey tu comel sangat tapi hanya ada saiz untuk newborn je. sedih T_____T
aku sangat teruja dan gembira bila dapat beli baju yang comel ini sebab selalu rasa macam nak menangis tengok baju baby gegirl yang comel dan colourful segala bagai. hihi. harga? rm8 sehelai. murah kan? jenama carter's :)

boleh tak kalau aku nak beli je baju polka dot, bunga and so on untuk my baby boy? bosan la tengok blue and red only. HAHA!

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio