Tuesday, December 6, 2011

.unsatisfied things.

bila fikir tentang kereta, saya rasa stresss!

kalau dulu stress bila nak cat, but then bila dah siap hati tidak boleh lagi berkata puas!
SEDIH T_T

apa yang kau tak puas hati lagi zeera?

PERTAMA: dashboard tidak dibuat dengan begitu kemas atau sempurna di mata saya. haruslah di mata saya sebab kereta saya bukan? dan dimaklumkan seawalnya, saya adalah seorang yang cerewet to the max! perfectionist ke? more to that way. heh.

KEDUA: di bahagian pintu sebelah driver terdapat sedikit kecacatan yang boleh saya nampak. orang lain tak nampak aku tak kisah. saya kisah sebab saya nampak itu! itu terjadi bila 2nd time touch up. nasib baik boleh touch up. and warranty setahun. bengkal cat kau adaaa? heh.

KETIGA: aku tak tahu benda itu dipanggil apa. tapi yang pasti dia dilekatkan di bahagian pintu seperti line (yang sebelum ini berwarna hitam bagi kancil 660). sedang aku memandu aku terdengar seperti benda terjatuh dan aku melihat di cermin pandang sisi "Ya Allah, benda tu jatuh". dan kebetulan ada bus dibelakang. kalau boleh mahu saja aku u turn disitu tetapi memandangkan aku tengah cuak so tak boleh, kena cari tempat lapang sikit. dan buat u turn di Kolej Rahim Kajai lalu srett bersagat bumper depan dibahagian bawah. sebab apa? sebab skirt depan labuh sangat dan aku tengah cuak terus lupa untuk selow. haih. lepas u turn ambil benda yang jatuh dan lihat ia sudah dilanggar orang. sedih kuasa dua. but boleh hantar cat balik, tapi aku mahu kondisinya baik seperti sebelum ini boleh? sebab ia ada kesan batu-batu jalan disitu. depressed acik! okay, sebelum kejadian ini berlaku, alarm kereta macam bengong. lock takmau unlock. aku yang blur call incik somi dan dia kata try guna kunci. kan? kenapa aku tak terfikir masa tu? memang aku mudah cuak orangnya. hihi.

KEEMPAT: dalaman kereta masih bersepah, berhabuk dan tidak sempurna. cepatlah BONUS masuk, nak siapkan keretaaaaaa!

KELIMA: side mirror kiri tidak berfungsi. mungkin si tukang cat lupa untuk pasang wayar dia kembali. hadoi, nyusahkan aku betul.

so, sekarang aku hanya perlu tarik nafas dan BERSABAR.


itu sahaja yang mahu dibebelkan. mahu lihat gambar kereta? nantilah. bila rajin aku upload. HAHA.

5 comments:

keyrailiefa said...

hehee..xsbar nk tgk kete comey ko babe...hehe
neway aku da follow blog u dear..kalo boleh follow blog i ea dear..ekekek (malu la plak)

zeera said...

awai-awai dah folow belog hang dah. hee ;)

keyrailiefa said...

hehe..tengs dear...tapi awat aku xnmpk hang ea..invi ea..ke aku xpndai sgt blog2 ni..wakakakka

zeera said...

ado..gambar LOVE tu i la tuh. mya zeera. hee

keyrailiefa said...

oh...nmpk2..hehehe..soryla..buta IT...wakakka

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio