Tuesday, December 20, 2011

.saya dah bosan.

persekitaran kerja KERAJAAN memang macam ni ke? kaki ampu dan kaki bodek sangat berluasa. aku tak kisah kalau kau nak bodek untuk kesenangan kau sekalipun, tapi boleh tak jangan salahkan orang lain atas kesalahan kau sendiri? even kau tak nak mengaku itu salah kau dengan menjawab "saya tak tahu atau saya tak faham". then bila di tanya adakah kau marah? kau jawab tidak. then mengadu pada si polan dan si polan untuk mendapat perhatian seperti orang yang dahagakan kasih sayang dan kini kau mampu tersenyum bangga kerana semua menyokong kau? permasalahannya sekarang kau bermasalah dengan orang lain dan menyalahkan aku kerana salah cakap? kalau aku boleh rekod apa yang kau cakap kan best.

balasan dari Allah tidak akan datang sekarang, tunggu dan lihat sahaja.

kalau benar itu salah aku, aku boleh mengaku. dah dua kali aku kena macam ni. kau sebar benda bukan-bukan sehingga orang boleh berfikir negatif tentang aku, itukah yang kau mahu? semua yang baik hanya dari kau kah? like you're so perfect and you'll never be wrong at all? itukah corak seorang ketua yang perlu ditonjolkan? adilkah sikap kepimpinan yang sebegitu? dengan menceritakan perihal buruk orang lain kepada orang lain?

sumpah sekarang aku benar-benar stress untuk menghadapi dua orang ini. aku boleh je nak g jumpa dan tanya apa yang aku salah cakap? aku tak takut pun even kau seorang yang berpangkat tinggi. aku bukan penakut untuk mengaku kesalahan yang aku buat. aku bukan seorang yang putar belit cerita. aku bukan seorang yang hipokrit macam kau. boleh tak jangan hanya dengar sebelah pihak?


saya rasa saya nak mak saya. saya nak cik bella. saya geram dan sedih sebab saya tak boleh nak pertahan diri saya sendiri. maka sebab itu saya STRESS :'(

4 comments:

MyeAqma said...

sabar k zeera.. bese lah tu kalau keje dikalangan perempuan. suke dengki mendengki. buat tak tahu je.. nnti tahu jugak sape yg betul sape yg salah. sabar k! x elok stress2. x bagus utk baby :)

Ieka Yang Ghazali said...

babe. yg swasta pun sama. cam tempat kerja aku. kalau kau pandai aircond org.. senang lah dunia kau. tak suka doe aku! huhu

zeera said...

guys, masalahnya yang kaki ampu tu sang lelaki. ish, aku tak tau la apa yang si laki tu dah mandrem ke si perempuan tu sampai what ever laki tu cakap dia setuju dan follow sahaja sampai aku yang jadi mangsa keadaan? GRRR!

Ieka Yang Ghazali said...

samalah tempat aku pun lelaki gak yg kaki ampu. wakkakaka

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio