Thursday, October 13, 2011

.ini sudah lebih.

aku tak puas hati la. ini boleh consider as mencuri juga la kot?

aku ni memang selalu hilang benda. terbaru jam kan as you know. bagi yang tahu. kali ini thumb drive. paling tak puas hati bila hilang jumpa balik and kau tahu siapa punya angkara. kau geram ke tak? or kau rasa apa ye agak-agak? hmm.

ia suatu perasaan yang lain bila hilang tak jumpa-jumpa dengan hilang barang then kau jumpa. kalau kau hilang barang atas kecuaian kau sendiri tapi kau jumpa balik dan sedar memang kau yang salah letak itu tidak mengapa aku rasa. contoh macam beg anna sui yang aku sendiri lupa aku bubuh bawah meja dan sudah terperosok ke dalam then kau bising-bising kata hilang dalam belog. cet. hewhewhew. tapi kali ini tidak. kau jumpa balik dan kau tengok ada macam-macam benda yang bukan kau punya. dan dah lebih sebulan kau buat harta sendiri tanpa cakap dengan aku dan aku jumpa balik with your document in it. aku jumpa balik pun kau tak tahu pun kan? dan tak kan kau tak tahu aku punya sebab dalam tu ada gambar aku kan? tak kan kau baik sangat tak tengok ada apa dalam tu untuk tahu siapa punya rite? hesh, memang buat aku marah la. tapi aku malas nak marah kau. sebab aku baik. aku pendam je. sekian, terima kasih atas budi baik kau.

just bear on your mind; kalau kita buat orang, tak mustahil orang akan buat kau someday jika bukan aku.


p/s: baju bola incik somi ni hilang dah lama dah. sayang sangat even ketat sikit. saja beli ketat-ketat sebab ai nak u kuruskan sikit perut tu. hewhewhew. mana tah pergi baju ni. tah-tah tinggal di Desaru? T_T last tengok di Desaru sebelum bali baju baru. sobss. untung la siapa yang jumpa baju ni. baru beli lagi kalau tak silap. aku sayang sebab beli dengan duit aku. aku memang suka beli baju tuk incik somi sebab dia tak suka shopping, aku suka. so macam tak aci asyik beli baju aku je kan. hewhewhew. baju, jika kita tiada jodoh maka aku redha.
*tak boleh bla statement! :P

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio