Wednesday, May 11, 2011

.i believe in KARMA.

sebentar tadi aku bercerita. bercerita tentang si dia. si jejaka dan si dara. eh dara ke? boleh la tu. nak bagi sedap cerita.

sebelum itu, aku mahu bertanya.

kenapa, kenapa dan kenapa kita harus pilih sedangkan kita boleh memilih? jika itu memang hak orang, dan jika itu yang kita pilih dan kita tahu ianya berdosa, tapi? kita tetap pilih itu. kenapa?

tanya sama HATI dan jawab dalam HATI.

jika kita boleh kawal diri, maka semua ini tidak akan terjadi. anda masih waras. itu SUAMI orang. kan? dan ianya tidak ada kena mengena dengan sunyi or else. sebab? nak kata belum kahwin, dah jadi janda. maka jangan b*tch sangat. behave please. and don't blame of his wife yang tak reti bergaya dan perasan diri itu sangat cantik dan bergaya compared to her sampai sanggup meruntuhkan masjid yang telah mereka bina? oh my. i don't know what to say. saya juga tidak terlalu baik. tapi saya memang alergic gila tahap gaban for those yang cuba atau sedang meruntuhkan relationship orang lain. KARMA itu akan terjadi. dulu kau pernah kena kan? so kau tak fikir ke sekarang itu yang kau lakukan pada isteri orang yang tidak bersalah itu? -.-

sekian.

1 comments:

Ali Imran Sarmin said...

knape ni cyg? x paham~

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio