Tuesday, January 18, 2011

.sebelas januari dua ribu sebelas.

sebelas januari dua ribu sebelas? ada apa dengan tarikh ini?

tarikh lahir my bff ever! :)

SHAHIDA ZAKARIA

acara meniup lilin. besh kan? :)

sudah beberapa kali merancang untuk berjumpa, akhirnya kini pasti kita berjumpa dan berjaya membuat kejutan yang tak berapa kejutan kepada empunya diri yang menyambut tarikh lahirnya pada tarikh yang sangat cantik ini. hee. lokasi kejadian? wangsa walk. tahniah kepada diri sendiri kerana terfikir akan idea yang hebat ini serta berjaya berkomplot bersama other bff ever; NOR FAIRA MOKHTAR. hehe. but as usual, FAIRUZ ZAITUNNI akan memberi seribu satu alasan tanpa cuba sedaya upaya untuk bertemu kami ini. *sigh.

lokasi pilihan birthday girl ialah?

TARAAA! *tak sedap hokeh* ;p

menu dia cantik. besar dan grand banget, tapi?

belek sepuluh kali pun tak tahu nak makan apa? haha. then birthday girl panggil waiter untuk recommend apa yang best. dia prefer semua yang grilled. tapi masih tak tahu nak makan apa. haha.

ini sahaja yang kami tahu.

ini aku punya. sumpah tak sedap. ke sebab aku tak suka ikan? tapi g pilih menu ni. haih.

ini im punya. ayam dia sedapp! grilled kan.

ini anep punya ("kawan" fera)

ini maira punya. yang mereka berdua, makan fettuccine carbonara. cuma yang lain antara mereka adalah ayamnya sahaja. dan tiada dalam ini belog. ;p sorry darl.

acara tetap kami. thanks maira! :)

tak cukup di dalam kedai, di luar kedai pun mesti ada kan.

ha tengok? semua kedai pun dah tutup. belum jam 10 pm pun!

masih lagi berposing. mesraa~

comel kannn? :D thanks kery sebab sudi join kami even dengan baju kerja. hee.

SAYAAAAAANG DOT!

saya akhiri dengan picture tuan punya belog, masa ni tengah call semua orang sebab lupa bagi plastic yang saya pegang itu kepada birthday girl. gift yang tak seberapa dariku. :)

date yang sangat cantik untuk dikenang berakhir dengan kegembiraan. terima kasih my dior sebab sanggup keluar dengan i. dan terima kasih encik suami yang tersayang kerana cuba sedaya upaya untuk bawa i pergi jumpa my bff ever even tengah pening plus selsema sampai saya pun telah dijangkiti. tapi i tak kisah, i tetap sayang you. hak tuih. :p

sekian, terima kasih. <3

1 comments:

♥ FeRra ♥ said...

kalo sebut name ojai mmg kecewe jele kite an. kite b3 jele yg tetp bersama. hee. btw! thnks syg 4 ur idea. x terpk pn nk wt idea cm2. love u :)

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio