Tuesday, July 27, 2010

.si dia shopping sakan.

last sunday, budak ini a.k.a my dear bella. tengok tangan dia, kesian kan? dia jatuh few days back. dan mempunyai luka kecil di tapak tangan, di lutut, tapi jeans tak koyak dan luka di siku. kesian dia. maka dia menyalahkan selipar berkenaan. huhu. dan misinya untuk memakai kasut ke kelas selepas ini. hehe. saya selaku kakak yang baik hati mengajak encik suami untuk menjadi driver memandangkan beliau kerja pada malam hari, ke alamanda je pun. -.-

okay, selepas tawaf vincci, kemudian nose, kemudian nichii dan akhirnya ke vincci balik, maka inilah hasilnya.

purse ini memang dalam wishlist katanya. dan masa di sini saya terjumpa kawan saya rinie yang kebetulan hendak ke bowling, ada tournament katanya. :)

ini tidak sengaja beli kerana sangat comel. trying warna merah, tapi beli colour ini for safety. teehee.

kemudian ke warta, bella mahu belanja pizza hut sebagai tanda terima kasih kerana membawa dia ke alamanda dan teman dia bershopping sakan. baik kan adik saya? ;p dan ini aktiviti riadah semasa menunggu pizza sebab malas dah nak berjalan. hee.

bersama hp masing-masing. :)

okay, ini adik saya yang bongsu. tapi dah macam sebaya dengan saya. tinggi pun dan lebih kurang. haha. umur? baru 13 tahun. muka nampak sedikit matang, tapi perangai sumpah budak lagi. huhu.

pagi ini datang office, mahu cari kabel hp dan tiba-tiba terfikir, ini handbag ke apa? haha. maka? i really need an organized bag.

3 comments:

Miss Moon said...

wah phone baru tew

xra beg akak lg porak peranda kay kadang toys isk pun ada dalam tew kadang abg sutan slamba je letak stokin bagai dalam tew ...ha handphone berbunyi cam meroyan la gagau handphone dalam bag akakakakka

zeera said...

hehe. tu la kan kak. tapi ali selalu marah kalau sumbat macam-macam dalam handbag sebab nanti duk sibuk nak beli handbag baru lagi. haha.

Ali Imran Sarmin said...

kak moon : dia pakai hp baru!! BB storm..
zeera : x yah.. pakai plastik je..

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio