Monday, July 19, 2010

.macam-macam ada.

hari ini macam-macam yang jadi. haih. bukan pasal saya. pasal kawan-kawan saya. dari semalam lagi? segalanya pasal cinta.
"cinta itu membunuhku"
ceh sempat. ;p

mula-mula pasal "tiada lagi". oh, sedih mengenangkan kawan baik aku seorang ini. dan sebagai kawan yang jauh, cuba sedaya upaya untuk menceriakan beliau. dan akhirnya aku berjaya mungkin? :) "kau kuat kan?" sayang kau ketat-ketat!

kedua, pasal kawan ali yang gf nya sudah menjadi salah satu daripada kawan aku. setelah lima tahun memadu kasih asmara, dan akhirnya? sedih dengar berita kalian sebenarnya. tapi keputusan di tangan kalian. mungkin tidak kasih yang terjalin selama lima tahun boleh bertukar menjadi benci dengan sekelip mata. aku sudah melaluinya, jangan kau menipu aku tentang itu. tapi aku sedar yang kau, atau kau memerlukan masa untuk diri sendiri dan berfikir dengan sebaiknya. aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kalian.

ketiga? cinta lama datang mengganggu. huhu. ini belog aku! bagus. saya suka statement itu. heh. aku dan engkau sama wahai kawanku. kita sama-sama benci orang? haha. malas nak say it loud, aku dan engkau sahaja yang faham sudah la. huhu. bersabarlah. tapi aku juga keliru, sama ada kau atau dia yang sibuk nak ambil tahu tentang engkau? haih, pelik juga disini. gila talak apa? HAHA. sorry dude, i'm not in your side and it will be NEVER forever. huhu. so, kau pergi duduk hutan tu diam-diam dan lihat, pandang atau dengar hanya dari jauh. jangan kacau kawan aku boleh? ;p (macam la dia baca belog aku ni, haha)

keempat? saya puasa hari ini. kuatkan semangat untuk cepat habiskan sisa-sisa puasa ini. haih. dan, dah nak puasa balik dah kan? kejapnya masa berlalu. -.- dan cintaku? sedang bekerja, maka saya berbuka seorang diri hari ini. :(

sekian untuk hari ini.

2 comments:

Ali Imran Sarmin said...

huhu... mcm2!

♥ FeRra ♥ said...

mmg mcm2. hehe.haha!DIE akan bace bile ku wt pasl entry membals lak. ekeke~ bengong pnye owg gile. sib bek kite geng an :))

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio