Wednesday, June 30, 2010

.suka hati.

kenapa suka hati? sebab since dapat gaji, asyik berjalan. bila berjalan HARUS lah keluar duit. keluar duit untuk apa? untuk shopping lah. haih. tapi takpe, sebab kita tak menyesal dengan apa yang kita beli. mari ikut saya senyum lebar-lebar. :D

hari pertama;

nak beli wedges itu. tapi bila fikir-fikir mahal and not worth it. mujur bawa bella. kami saling nasihat menasihati. bila dia shopping tanpa saya, dia mesti akan call tanya pasal baju and so on. lagi-lagi bila baju tu cantik dan mahal. heheh. maka, di alamanda hanya dapat rembat dua helai baju nichii. bella? rembat jugak sehelai. on the way pulang, laju-laju text cik kinkin bilang nichii tengah sales babe! :)

(gambar tiada, oh ada baju purple kat jalan TAR - adeq punya. then, baju yang keluar dengan bff hari ahad - cute flowery is mine. lagi satu baju nak pakai masa di indon. ;))

hari kedua;

memang dah lama rancang dengan emak nak pergi jalan TAR, mak ada kable untuk beli tudung ekin dengan murah. kain pun okay. not bad. dan tujuan utama nak beli baju raya. suka sangat pergi jakel. saya suka kain cotton. atau viscose. atau cotton voile. so disini sangat banyak kain begitu. ada yang murah, ada yang mahal. kena pandai pilih. boleh juga dapat diskaun. emak dan bella, serta wawa semua dah beli baju raya. saya je belum. sila kesian. -__- tapi wawa masih dapat sehelai. bella dapat dua helai lagi. emak? tak usah bilang, "niat tak nak beli apa-apa" tapi? dapat 2 helai lagi kalau tak silap? saya? oh, malu nak cerita. HAHA.

ohoh? hehe. yang atas sekali mak belikan masa di surabaya. kainnya, encik suami belikan di langkawi suatu masa dahulu. yang lain beli di jakel. polkadot beli di kamdar.

proses mencari tudung untuk dikenakan dengan baju. so selongkar baju dan cari tudung. hehe. rambang mata kan?

hari ketiga;

ini pun memang dah lama plan. mahu jumpa my darlings. at last, berjumpa juga even hanya kita bertiga. thanks a lots my dior. i LOVE you all. dan thanks fera belanja pizza. lain kali kerja lagi time cuti dan belanja lagi. HAHA. but take care si capik. ;p GURAU je yang! ini pun ada beli "something", nantilah cerita. hee. konon-konon tak mahu beli, tapi banyak dugaan oh. terpaksa beli juga. ceh, terpaksa. tapi, "something" itu tiada gambarnya. huhu.

my truly BFF. :)

thanks adeq jari jurufoto. sayang kau lebih! :D

hari keempat, kelima, keenam, hari untuk bekerja.

hari ketujuh?

FLY AWAY to JAKARTA!

goodbye Malaysia for a while. i'll be back soon. :)

last but not least, balik-balik hari tu ada binatang peliharaan sudah di rumah mil.

selamat datang ke zoo encik sarmin! :D

3 comments:

Cik Shidot said...

ahahah..weh! sape punye bear kah semua itu??

zeera said...

hehe. kumpulan bear dari maira, imran, dila kot? huhuh. banyak kan? semua comel-comel je.

♥ FeRra ♥ said...

hehe.si capix eh darl?? ;)

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio