Wednesday, June 23, 2010

.mahu jual kerepek.

mahu update yang lain. tapi yang lain pula terlintas di minda. sebab kalau bab-bab menulis ni aku memang suka. sebab dengan cara inilah kita dapat meluahkan yang terpendam. betul ke? betul juga, tapi kalau tersalah kata akan memakan diri sendiri. maka, berhati-hatilah dalam menulis kata-kata atau berkata-kata.

haihh! salah satu hobi saya, mengeluh. sebabnya? macam-macam sebab lah kan. kenapa tah? ke sebab hormon aku tengah unstable ni? semua serba tak kena. benci doh. semua macam apa je lah kan. haihh! again.

dan apa yang perlu aku buat untuk mengatasi semua mood ini? shopping kot? dah lama rasanya tak melakukan aktiviti ini. beli apa sahaja dengan hati riang. masa untuk melihat wishlist! maka, hilang semua masalah dan terukir senyuman di bibir. sumpah tak tipu. selalu kot macam tu. haha. dan tiba-tiba teringat, oh esok dah gaji ke? tapi bila tah ada masa yang banyak seperti dulu kala. oh ya, seminggu lagi. dan banyak benda tak settle lagi ni. itu salah satu sebab mood unstable kot. rasa nak relax, tak payah gopoh-gapah tapi minda tak berhenti berfikir. so jadi stress doh. hobi kedua aku, berfikir. aku harus tarik nafas dalam-dalam, dan ukir senyum plastic di bibir. maka nanti aku akan happy kah?

1 comments:

Ali Imran Sarmin said...

dimana ada kemahuan..
disitu ada jalan.. insyaAllah..

kite usaha sama2!

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio