Monday, June 28, 2010

.amsyar wafiq.

ini dia si amsyar wafiq yang sangat comel. sila cakap comel okay? hee.

amsyar wafiq. :D

saya suka main hp! :)

amsyar with uncle. ;)

amsyar sangat suka ball/bola. kalau baca paper mesti tengok ruangan sukan. tengak pasal bola dan dia akan khusyuk tengok gambar orang main bola. dan dengan tiba-tiba dia akan cakap "gol, yeah, yes!" haha. sangat comel weh. sumpah! dan bila tengok benda bulat, tak kesah la lampu bulat ke, apa ke, mesti cakap "ball/bola" tak henti-henti. hehe. kalau nampak benda yang berkubah, dia akan cakap "Allah" means masjid la tu. bijak budak ni, cepat tangkap. sekarang dah pandai cakap sikit-sikit. so semua yang dia buat tampak lebih comel. eh, pernah ke amsyar tak nampak comel? hehe. AMSYAR COMEL, sangat! :D

nak aim benda, nak sepak lagi.

baru lepas sepak bola ni.

semalam amsyar datang rumah mak tok, as usual itu adalah rutin setiap minggu. if not, mak tok akan rindu amsyar. then, mak su keluarkan toys nak main dengan amsyar, tapi amsyar sepak-sepak sebab sangat suka main bola. mari kita saksikan keletah amsyar. :)


dan akhirnya, amsyar nampak hp aunty, amsyar tekan-tekan then nampak bola bowling (wallpaper hp saya, saya dengan bola bowling) maka dia pun cakap, "bola, bowling". so clever! lagi satu bila amsyar nampak hp yang ada camera, dia akan cakap, "acor" means nama dia la tu. biasanya kami akan panggil nama dia, nak suruh pandang camera nak capture muka dia. pandainya si kecik ni. haih. geram aunty. hehe.

3 comments:

♥ FeRra ♥ said...

ehem2.sgt suke budk ye..kamu ble lg syg ;) mesti lg comellll :D

zeera said...

ehem, siapa yg tak suka budak yang oi? haruslah cheq suka! huhu. soon kot? ;p

Unknown said...

syahdunye ahkak dik...... ada cerita amsyar di sini...rupenye... caj royalti tak ni? :)

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio